Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Aniversare Laurian 160 de ani

Ne propunem o incursiune in istoria recenta si mai putin recenta a liceului pe care, absolventi si slujitori ai Laurianului, cu totii il iubim, fiecare in felul lui.

Au ramas in arhiva mea personala o multime de fotografii nepublicate. Amintiri…

Pentru fostii elevi ai liceului si pentru actualii elevi si profesori, voi publica in acesta perioada aniversara o parte din materialele pe care le detin.

Aici, cateva PORTRETE la Zilele Liceului din 2012, facute de un absolvent al licelui nostru. Mentionez ca atatea am in arhiva mea de la acesta manifestare. Ordinea in care le postez este aleatorie.

Omagiez in acest fel profesorii care s-au dedicat cu totul, in conditii de cele mai adeseori derizorii, venind la catedra oricum: bolnavi, cu salariile taiate la jumatate, plini de amaraciune si devotament deopotriva. Profesorii Laurianului, ca si absolventii, indiferent de cota pe care au avut-o si o au in ochii lumii, sunt o FAMILIE pe care foarte putini o pot intelege.

prof. Elena Agachi

Foto Lucian Ald (Foto-Tour)

dl Tiganiuc

Prof. Dumitru Tiganiuc (lb. romana)

dl Tironeac

Prof. Mihai Tironeac (fizica)

dl Bucataru

Prof. Dan Bucataru (fizica)

dl onofrei

Prof. Ioan Onofrei (istorie)

dl Picealca

Prof. Cornel Picealca (engleza)

dna Iacob

Prof. Ionela Iacob (engleza)

dna prajinariu

Prof. Mihaela Prajinariu (chimie)

dl Mihai Ion

Prof. Mihai Ion (istorie)

dna Ghinet

Prof. Lavinia Ghinet (engleza)

dna Bucataru

Prof. Magda Bucataru (fizica)

IMG_8217-25

Prof. Elena Agachi (romana)

 

3 responses

  1. Aurel Blanaru

    Pe domnul Dumitru Țiganiuc l-am avut diriginte;Promoția 1991-Mate Fizica -Mare Om!!!

    noiembrie 15, 2019 la 22:40

    • Ovidiu Doctorescu

      Aurel, mi-am notat pe caiet: te-a intrebat o data: „De ce vii aici? Sa stai ca un taran in ploaie?” Mi-e dor de el…

      februarie 7, 2020 la 03:50

      • Aurel Blanaru

        Filosofii!!

        decembrie 4, 2020 la 12:08

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.