Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Laurian 150 (profesorii: literele M-O)

prof. Mangar Gabriela (franceza)

MANGÂR GABRIELA (franceza)

În Laurian din  2008

prof. Markiewicz Cristian (fizica)

MARKIEWICZ CRISTIAN (fizică)

În Laurian din  1978

absolvent Laurian

prof. Matei Maria (romana)

MATEI MARIA (romana)

În Laurian din  1991

prof. Mighiu Rodica (franceza)

MIGHIU RODICA (franceza)

În Laurian din 1991

prof. Mihai Ioan (istorie)

MIHAI IOAN (iastorie)

În Laurian din  1994

prof. Nistorica Sorin (istorie)

NISTORICA SORIN (istorie)

În Laurian din  1997

absolvent Laurian

prof. Odaciuc Oana (engleza)

ODACIUC OANA (engleza)

În Laurian din 1980

absolventa Laurian

prof. Onofrei Ioan (istorie)

ONOFREI IOAN (istorie)

În Laurian din  1993

Director adjunct: 2006-2008

Director din 2008

absolvent Laurian

prof. Onofrei Tana (istorie)

ONOFREI TANA (istorie)

În Laurian din  2007

2 responses

  1. Diana

    Buna ziua,

    Ma bucur enorm sa redescopar liceul prin intermediul acestei pagini, dupa aproape 10 ani de cand am plecat de la ATL (am fost promotia 2001-2005). Ma numesc Diana Marinescu si in prezent sunt doctoranda in istorie a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj. As vrea sa iau legatura cu unii din fostii mei profesori, dna. Dorica Coca (latina) si dl. Sorin Nistorica (istorie). Oare aveti adresele de mail sau Facebook ale domniilor lor? Multumesc mult si sper sa revin in curand cu cateva marturii.

    Iunie 4, 2014 la 22:28

  2. "Victorita"

    ” Tovarășe Diriginte Markievicz” . Ce m-am bucurat sa aud ca tot la Laurian sunteți , si ca sunteți la fel de îndrăgit ca atunci cind ați prima oară diriginte. Am fost in tara primăvara aceasta pentru un moment foarte dureros si am trecut pe la liceu sa va vad. Din păcate erați in spital, si de spitalul din Botoșani m-a legau atunci amintiri dureroase si foarte proaspete. Nu am reușit sa trec peste emoții sa merg sa va vizitez. Sunt unul din
    ” crocodilii lui Markievicz”. Va amintiti de prima dirigintie , clasa care a terminat in 1983?. Puteți sa imi Răspundeți pe adresa de mai jos.

    August 17, 2014 la 21:14

Lasă un răspuns

