Laurianul nu e un liceu, e o familie!

PROGRAM „Școala altfel – Să știi mai multe, să fii mai bun!” 7-11 APRILIE 2014, prof. Ionela Iacob

 PROGRAM „Școala altfel – Să știi mai multe, să fii mai bun!”

7-11 APRILIE 2014

Profesor diriginte Ionela Iacob

 20140407_105657

  1. Unitatea școlară :  CN A. T LAURIAN   BOTOSANI, clasa a IX-a D.

 

  1. Numărul de activităţi derulate: Luni, 7 aprilie –  Ziua culturala -2 activitati (,,Insusirea valorilor morale” si “ Dilema lui Heinz”); Marti, 8 aprilie – Ziua atelier – 3 activitati (“Continua desenul”, concurs de prajituri preparate de elevi, jocurile copilariei fara calculator, in livada: “Recunoaste cantaretul”, Tara-tara vrem ostasi”, “Baba-oarba”); Miercuri, 9 aprilie- Ziua curateniei in clasa; seara – vizionare de film (“Divergent”) ; Joi, 10 aprilie – activităţi planificate de directiune: activitatea “Clubul biciclistilor” organizata de Liceul Pedagogic N.Iorga cu oprire la CN A.T. Laurian (flashmob, oferire/primire de flori intre elevi), intalnire cu deputatul Tamara Ciofu si trei tineri avocati in Aula Magna in legatură cu prevenirea delincventei juvenile; Vineri, 11 aprilie – BT Model United Nations.

 20140407_105826

  1. Tipul de activităţi derulate1: lectie de dirigentie, dezbatere pe o dilema morala, jocuri in livada, activitati de curatenie in clasa, concurs de prajituri, desene in grup, prezentare in aula, dezbatere dupa modelul Natiunilor Unite in limba engleza.

 20140407_110648

  1. Resursele implicate (număr cadre didactice, număr elevi etc.): 1 profesor, doi directori, parinti, colegii de la Liceul Pedagogic, 30 elevi din clasa a IX-a D.

 20140407_120655

  1. Parteneri implicaţi (numele instituţiei): Fundatia Evaluare in educatie, proiectul „Educatie non-formala pentru dezvoltare personala”.

 20140407_120726

  1. Menţionarea spaţiilor de desfăşurare a activităţilor (în cazul în care au fost şi altele, în afara unităţii de învăţământ): sala de clasa, Aula Magna, livada corp C, Cine Grand – Uvertura Mall.

 

 

  1. Obiectivele urmărite:
    1. constientizarea valorilor morale; dezvoltarea abilitatilor de dezbatere a unor dileme morale;
    2. dezvoltarea aptitudinilor pentru gatit;
    3. redescoperirea jocurilor copilariei parintilor si bunicilor;
    4. dezvoltarea aptitudinilor muzicale;
    5. dezvoltarea deprinderilor de efectuare a curateniei;
    6. dezvoltarea deprinderilor de cooperare in grup;
    7. dezvoltarea abilitatii de argumentre dupa vizionarea de film

 

  1. Modalităţi de evaluare a activităţii:
    1. completarea fiselor colegilor in cadrul activitatii „Insusirea valorilor morale”, acordarea de feedback pe propriile fise;
    2. formularea propriei pozitii in dezbaterea „Dilema lui Heinz” si sustinerea acesteia cu argumente;
    3. realizarea desenelor de grup;
    4. prezentarea prajiturii proprii, a ingredientelor si a timpului de preparare;
    5. feedback legat de jocurile copilariei;
    6. starea de curatenie a clasei a IX-a D (sala 6)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s