Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Profesorul Cristian Markiewicz la 60 de ani

mark

…Dacă ar fi atât de ușor de vorbit despre Cristian Markiewicz, dar nu este!!!

Am ales această fotografie din arhiva mea sufletească, pentru că ”Marcu” va locui mereu acolo: e de prin anii 80 si noi, ca și voi, eram elevii lui Marcu! Colegii mei de clasă îl adorau și noi toți îl iubeam, cu acea frumoasă iubire de adolescent, care se vede luat în seamă de un profesor simpatic și extrem de inteligent.

Apoi anii au trecut și Cristi mi-a devenit coleg, poate cel mai incomod coleg pe care l-am avut: pe de o parte îmi spunea foarte direct tot ce nu era în regulă cu noi în liceu, pe de altă parte, eu, ținând enorm la el, am tot încercat să nu-l dezamăgesc și , de multe ori, am eșuat. Cu siguranță, el e printre puținii care mi-au spus cuvinte adânc și definitiv săpate în sufletul meu!

SUNT REALMENTE FERICITĂ, CRISTI, CĂ EXIȘTI !

Nu vreau să spun mai mult, nu vreau să pară un necrolog și sunt sigură că Cristi ar glumi pe temă!

Familia ”Laurian” ar fi fost mai săracă fără tine și noi toti am fi scrâșnit mai puțin fără observațiile tale, atât de juste!

După cum știți, Cristian își iubește elevii cu patimă. Cred că asta e destul pentru un profesor adevarat. Care nu-și face treaba pentru bani neapărat (care bani???), ci, pentru a lăsa în urma sa acea dâră de lumină, de care îmi place atât de mult să vorbesc…

LA MULȚI ANI, CRISTIAN MARKIEWICZ! Iți amintești, mi-ai spus cândva: ”dacă nu trăiești așa cum vrei, de ce naiba mai trăiești?”

Cu drag,

Elena Agachi

marcu

promotia-94

markiewicz

laborator-012

pb083979

prof-markiewicz-cristian-fizica

 

2 responses

  1. transformedstardust

    La multi multi ani!

    Februarie 10, 2014 la 18:06

  2. Mihai Livadariu

    La multi ani Cristi, de la fostul tau coleg de an Mihai Livadariu, promotia 1973,
    din Brasov.

    Noiembrie 21, 2014 la 14:21

Lasă un răspuns

