Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Școala altfel: ”Să știi mai multe, sa fii mai bun!” 2013: ”REPORTER PENTRU O ORĂ”; ”Şcoala deceniului următor”

Activitatea: REPORTER PENTRU O ORĂ

1

Data: 1 aprilie 2013

Prof.coordonator: Rîznic Cristina

Elevi ai clasei a  X-a I și a X a K;

2

Scop: Dezvoltarea aptitudinilor şi atitudinilor elevilor, prin implicarea directă

Obiective:

Formarea spiritului de echipă şi de competiţie

Asumarea rolului de reporter;

Petrecerea timpului liber în natură, într-o manieră agreabilă

Sondarea opiniilor adolescenţilor;

Divertisment.

???????????????????????????????

Scenariul activităţilor:

Împărţiţi în trei grupe, elevii au intervievat trecătorii,timp de o oră, cu privire la : probleme ale adolescenţilor, activităţi extraşcolare la care ar dori să participe,opinia despre Scoala altfel, valori ale adolescenţilor,metode de copiat,moduri de petrecere a orelor chiulite.

Cei mai îndrăzneţi au făcut farse de 1 aprilie, având în vedere un produs culinar ( „Cu 10 lei mănânci câte pizze vrei ! Doar la Touch Pizza, de 1 aprilie”) şi altul cultural ( Intrarea liberă la Muzeul Judeţean )

???????????????????????????????

În loc de concluzii…

Probleme ale adolescenţilor:comunicarea cu familia -9; şcoala -9; dragostea-9;banii:-7;alcoolul-1;

Valori ale adolescenţilor: cunoaşterea-6, sănătatea-4, viaţa de grup-3,dragostea-2. spiritul critic-1;

Metode de copiat: copiuţe-5,carte/ caiet-4,telefon-2, nu copiez-2, scrisul pe mână-1;

Petrecerea orelor chiulite: ies la un bar-9,ma joc pe calculator-3, mă plimb-3,mă odihnesc-2, nu chiulesc-2 ,citesc -1.

Obişnuiesc să discute despre problemele lor cu:prietenii-14,părinţii-10, dirigintele-1, fraţii-1.

Reacţia trecătorilor la farse: cei mai mulţi au fost interesaţi de oferta de la pizza şi au cerut detalii despre locaţie, în timp ce doar două persoane au intenţionat să viziteze Muzeul Judeţean.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Reporterii şi-au luat rolul în serios şi aşteaptă următoarea activitate!

???????????????????????????????

Activitatea : Şcoala deceniului următor

Data : 5 aprilie 2013

Prof. coordonator: Rîznic Cristina

Clasa: a IX- a C

Scop: Schimbul de roluri profesor-elev

???????????????????????????????

Obiective:

Autocunoaşterea şi intercunoaşterea prin metode neconvenţionale

Crearea unei atmosfere diferite de cea  în care învaţă elevii zilnic

Identificarea trăsăturilor profesorului, elevului şi a  şcolii ideale

???????????????????????????????

Scenariul activităţii:

  1. Ce înseamnă pentru mine şcoala ideală? ( metoda brainstorming)
  2. Alegerea, prin vot, a elevului care să-şi asume rolul de profesor, schimbul de roluri
  3. Jocul Labirint ( un altfel de şotron , cu întrebări despre noi)
  4. Cum mă văd eu, cum mă văd ceilalţi?
  5. Reclama personală
  6. Bulgărele vorbitor

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s