Laurianul nu e un liceu, e o familie!

In memoriam: s-a stins dl. prof. Stefan Apetrei!

In februarie a venit sa țina orele unui coleg al nostru: era bine și am glumit, ca de obicei! Mi-a spus că a călătorit mult și că e bine… L-am rugat să-mi aducă niște fotografii vechi, că am început o nouă rubrică pe blog: ”Inapoi, in trecut”! A doua zi s-a conformat: era un model de punctualitate și, chiar dacă pentru unii elevi nu a fost un profesor confortabil, cine l-a cunoscut știe că avea o inimă de aur!

Dumnezeu să-l odihnească!

Cum spuneam de atâtea ori: profesorii nu au multi ani de pensie…toată viața lor v-o dau vouă…

prof-apetrei-stefan-matematica1

prof. Elena Agachi

https://atlaurian.wordpress.com/2013/02/15/inapoi-in-trecut-8/

8 responses

  1. Roxana

    Dumnezeu sa il ierte😦 un profesor de nota 10 !!!

    Aprilie 11, 2013 la 11:22

  2. da

    pacat…a fost un super om…

    Aprilie 11, 2013 la 12:25

  3. Avea într-adevăr o inimă de mare, era și rămâne un model de urmat! Dumnezeu să-l odihnească!😦

    Aprilie 11, 2013 la 13:04

  4. Anelis Gaina

    Nu pot sa cred, dupa ce mi-a fost profesor 7 ani de zile el trebuia sa ramana pentru todeauna pe pamant!! Era un profesor genial si va ramane un ‘nemuritor’! Ma inclin cu respect si mii de multumiri! Dumnezeu sa-l odihneasca!

    Aprilie 11, 2013 la 15:34

  5. Nu imi vine sa cred ca nu mai este printre noi, l-am avut ca si profesor, am facut pregatire din clasa a 5-a pana in a 12-a cu el, era cel mai bun profesor si prieten de familie…nu stiu cati l-ati prins dar era nemaipomenit…Dumnezeu sa-l odihneasca!

    Aprilie 11, 2013 la 15:41

  6. Sorana

    Nu-mi vine sa cred, a fost si dirigintele meu, promotia 1996-2000. Imi pare extrem de rau, noi abia asteptam sa ne intalnim si la 20 de ani de terminare a liceului… Sincere condoleante

    Aprilie 11, 2013 la 16:18

  7. Otilia Amarandei

    Dumnezeu sa-l odihneasca ! A fost mai mult decat un dascal… un formator de caractere.. Va multumesc domnule profesor pentru drumul pe care mi l-ati inspirat in viata !
    Stiu ca ati plecat dintre noi mandru de „copiii” dumneavoastra..

    Aprilie 11, 2013 la 16:36

  8. Caramidaru Ionut

    Dumnezeu sa-l ierte!😐

    Aprilie 12, 2013 la 19:52

Lasă un răspuns

