Laurianul nu e un liceu, e o familie!

PĂCAT CĂ NU V-AM PICAT!


Acesta este sentimentul cu care am defilat azi, mai mult de o oră, prin fața Prefecturii din Botoșani. Pentru că au pus jandarmii să ne filmeze și să-și țuguiască amenințător burțile rotunjoare, am început să mergem în cerc, un cerc al disperării, tăcut, un cerc al demnității flămânde. Banii sunt, oricum, puțini în învățământ. Acum însă, nu mai sunt deloc. Foștii noștri elevi, acum „politicieni” de vază, au venit cu mașinile lor imense, sfidătoare, prefăcându-se a căuta soluții. Nu știu dacă ați observat, politicienii sunt aparent umili numai în campanii electorale. În rest, nu pregetă să-și afișeze neamprostia și insolența. Atât de tare ne-am obișnuit cu frica și cu capul plecat, încât nici nu mai deosebim culoarea călăului…
Alături de colegii noștri din alte licee, lăsând deoparte rivalitățile și invidiile, am fost solidari și solitari în fața unei cladiri de tristă amintire în care nu intră decât câțiva învingători și, zilnic, o mare de invinși.
Notă: Cu 4 excepții, Laurianul este în grevă sau protest cum s-o mai fi numind…

PS. Au ieșit de la negocieri ca să ne azvârle o ciozvârtă de 500 lei! Dumnezeule!!

Știri mai mult sau mai puțin inspirat DENUMITE despre evenimet : AICI, AICI, AICI, AICI, AICI, AICI, AICI, AICI
CITESTE SI AICI!

Foto, comentariu și film: prof. Elena Agachi
Puteți folosi materiale de pe acest blog doar cu citare/trimitere link. Mulțumesc!

EPILOG


4 responses

  1. Pingback: Păcat că nu i-am picat!!! « Elenaagachi's Weblog

  2. Trist, cu totul trist… Paşi înceţi, abatuţi, cum spuneai, ca în careul îngust, strîmt, închis cu o atroce sîrmă ghimpată, al unei închisori. Un „lagăr” capitalist în care proaste caractere cred că au dreptul la inexplicabil cinism administrativ. Trist, ireparabilă tristeţe! Dincolo, şi mai dureroasă decît plata unor salarii, amînată sine die, este umilinţa. La ce bun să vă mai filmeze, cum se vede în una dintre fotografii! Pentru năduful, amărăciunea, tristeţea privirilor voastre vă pot privi portretele aici. Însă nu o fac! Chiar nu înţeleg politrucii că toţi aceia care ajung să mărşăluiască nu mai au nimic de pierdut?

    Martie 15, 2011 la 21:50

    • mihaela iacob

      Intr-una din fotografii l-am zarit pe fostul meu diriginte, stimabilul profesor Virgil Hariuc.Imi imaginez ce este in sufletul dumnealui si cit de greu i-a fost sa iasa in strada. Va salut, domnule profesor. Va doresc sanatate si putere sa rezistati.
      Acest mesaj este adresat tuturor profesorilor pentru care am multa consideratie.

      Martie 16, 2011 la 16:44

  3. R.

    Din cand in cand ma cuprinde un dor nebun de anii de liceu, iar singura modalitate la indemana de a-i potoli nebunia dorului este accesarea site-ul liceului, care imi deschide diverse portite catre blog-uri frumos gandite, articole inteligent scrise, etc. De data asta bucuria revederii fostilor mei dascali a fost starpita de vestea situatiei pe care o traiesc. Am plans…. plang inca… Ar fi trebuit sa impartim aceleasi griji si neplaceri daca hotararea de a ne cauta linistea si fericirea peste mari si tari nu venea la timp. Am parasit sistemul de invatamant, elevii, colegii, prietenii si familia cu durere… si ce durere!!!.. Acum mi se pare ca decizia a fost una inteleapta, daca nu e sa judecam cu sufletul.
    Ma uit la fotografii si nu pot sa nu remarc discordanta dintre masinile de zeci de mii de euro ale ‘demnitarilor’ si capetele plecate si fetele schimonosite de amaraciune ale profesorilor si colegilor mei. Sufar alaturi de dumneavostra, cei ce v-ati ales meseria cu sufletul si care inca mai credeti, cu naivitate, ca va veni si vremea cand situatia va reveni la normal, desi nimic nu mai e normal de ani multi si tristi.
    Va urez succes, dar mai presus de toate, rabdare!!!!

    Martie 23, 2011 la 19:09

Lasă un răspuns

