Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Laurianul magic: MOŞ NICULAE!

11th graders led by prof. Gabriela Tanasa paid a visit to children at Kindergarden no.13 to bring Christmas gifts in the good old tradition of December 6th St. Nicholas.

„Mos Nicolae, 6 decembrie 2010

”Sufletul mi-e alb si plin cand sarbatorile vin”(Colind).
Aceasta stare vine insa, pentru ca eu ”apartin lumii prin toate gesturile mele, oamenilor prin toata recunostinta mea”. Pentru ca eu vreau sa fiu fericita si pentru ca noi toti ne dorim fericirea.


Cand actiunea ce ne face fericiti este insotita de placere, care vine din fapta buna si cand la ea adera majoritatea, inseamna ca apartinem acestei lumi pentru ca ”regatul nostru este pamantean”.
Prin faptele noastre trebuie sa nutrim Binele. Asta este morala ce sper sa o exersam si, cel mai important, sa o intelegem.


Si pentru ca ”fiecare clipa a vietii poarta in ea o valoare de miracol si o fata de eterna tinerete”(A.Camus), de Mos Nicolae, eu si elevii mei din clasa a XI a H, am exersat minunea daruirii si participarii la Bine.


Prichindeii de la Grupa mare B, Gradinita nr. 19 ne-au oferit in schimbul povestilor, ghetutelor ingrijite, a darurilor, atatea zambete si veselie, incat timpul dedicat lor, a devenit un prezent continuu, ce ne va insoti in intampinarea Nasterii Domnului.”
Articol comunicat de prof. Gabriela Ana Tanasă

PS Elevii i-au învaţat pe mititei că MINUNEA EXISTĂ! Doar dacă…ei bine, dacă o merită! (Elena Agachi)

One response

  1. Pingback: Portret de profesor: Ana-Gabriela Tanasă | Atlaurian's Blog

Lasă un răspuns

