Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Foști colegi!

cucumis foto cu dorin

NICOLAS CUCUMIS spune:

”Dragi prieteni.

Sînt şi eu unul din foştii elevi al Liceului A.T.Laurian în perioada 1957-1961.În clasele a VIII -a,a IX-a şi a X-a eram colegi de clasă cu profesorul Murariu Dorin.
Spre marea mea surpriză am descoperit , cu ajutorul maşinii de căutat Google , pagina “www.
laurian.ro”.Primul lucru care am făcut era să intru la submenu-ul “Absolvenţii 1869-1999″ ca săvăd dacă
e trecut şi numele meu.Am găsit numele scris în promoţia 1960-1961 ,clasa a XI-a Reală.
Vă închipuiţi ce emoţie m-a cuprins să citesc numele tuturor foştilor colegi de clasă?.Au trecut 50 de ani de atunci.Mă bucur totuşi că am găsit o fereastra în lumea aceasta.
Cu respect,
Cucumis Nicolas
Atena Grecia”

Lasă un răspuns

