Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Laurian 150 (profesorii: literele P-Z)

prof. Panaete Adrian (matematica)

PANAETE ADRIAN (matematica)

În Laurian din  1990

prof. Parpaluta Mihail (matematica)

PARPALUTA MIHAIL (matematica)

În Laurian din  1990

absolvent Laurian

prof. Picealca Corneliu (engleza)

PICEALCA CORNELIU (engleza)

În Laurian din  2001

Podariu Florica (psiholog)

PODARIU FLORICA (psiholog)

În Laurian din  2008

prof. Pop Vasile (romana)

POP VASILE (romana)

În Laurian din  1988

prof. Prajinariu Mihaela (chimie)

PRAJINARIU MIHAELA (chimie)

În Laurian din  2008

prof. Saramet Nicoleta (engleza)

SARAMET NICOLETA (engleza)

În Laurian din  1997

prof. Simion Aurelia (chimie)

SIMION AURELIA (chimie)

În Laurian din  1986

prof. Soprovici Mirela (desen)

SOPROVICI MIRELA (desen)

În Laurian din 2009

prof. Ștefan Ioan (engleza)

STEFAN IOAN (engleza)

În Laurian din  2004

prof. Tanasa Ana-Gabriela (socio-umane)

TANASA ANA – GABRIELA (socio-umane)

În Laurian din  2009

absolventa Laurian

prof. Tatarcan Dumitru (fizică)

TATARCAN DUMITRU (fizica)

În Laurian din  1968

Director în anii: 1992-1999; 2001, 2005-2008;

Director adjunct din 2008

prof. Tomita Liliana (matematica)

TOMITA LILIANA (matematica)

În Laurian din  2001

prof. Ursache Niculina (muzica)

URSACHE NICULINA (muzica)

În Laurian din 2005

prof. Vasiliu Georgeta (socio-umane)

VASILIU GEORGETA (socio-umane)

În Laurian din  1995

absolventa Laurian

prof. Zvanciuc Cristina (romana)

ZVANCIUC CRISTINA (romana)

În Laurian din  1993

2 responses

  1. Kristina, fosta absolventa

    Ma bucur ca am revazut pe site-ul liceului poze cu fostii profesori, unii foarte dragi mie, cum ar fi dna profesor de chimie, Simion Aurelia. Multumiri pentru frumoasa dvs. initiativa!

    Ianuarie 17, 2012 la 23:11

  2. CATALINA ENE

    Sunt foarte bucuroasa ca am regasit, printre pozele postate, unii dintre dascalii mei (din perioada 1990-1994); doamna profesor de engleza Daniliuc, doamna profesor de chimie Simion, domnul profesor de romana Pop, domnul profesor de istorie Onofrei, domnul profesor de fizica Bucataru……dar nu am regasit-o pe doamna profesor de biologie Todireanu Cornelia, fosta mea diriginta, un dascal/mentor, careia ii datorez faptul ca am ramas in liceu si am reusit sa-mi finalizez studiile…Datorita doamnei diriginte, mama nu m-a retras din Laurian..fiind dislexica, am avut probleme de adaptare si dificultati in redarea informatiei scrise…Dumneaei a fost persoana care a vazut potentialul elevei timide si revoltate de pe atunci…..imi dadea mereu sansa de a reda informatia oral, fapt ce m-a ajutat enorm….intotdeauna luam note foarte mici in scris….dar la oral notele primite erau foarte mari….pentru ca invatam, dar in scris imi era mai greu…..Am ajuns la Bucuresti si, lucrand ca si teacher’s aide pentru Bucharest Christian Academy, am aflat ce era „defect” in mintea mea….pentru ca acolo am fost la cursuri de perfectionare pe tematica dificultatilor de invatare si de adaptare….Si acolo am invatat cum ii pot ajuta pe copiii cu ADHD, dislexia, discalculie, pseudoretard etc….Desi terminasem o scoala postliceala de limbi straine, m-am intors „pe bancile scolii”…Am reluat studiile, finalizand Pedagogia Invatamantul Prescolar si Primar in 2012, cu licenta ce a tratat exact „problema” mea…..Si acum lucrez cu copiii ce intra pe „bancul de lucru institutional”, straduindu-ma sa „torn fundatia sanatoasa a invatarii” necesara fiecarui copilas, pentru a putea excela in viata, pe baza fiecarui dar pus de Dumnezeu in fiecare din noi!
    Sunt mandra ca am facut parte din istoria acestui liceu! Istoria mi-a ramas sapata in suflet…si nu voi uita niciodata vizita secretarului personal al marelui Iorga….si orele de engleza cu doamna Daniliuc..si accentul frumos al doamnei de franceza….si cat se mai straduia domnul profesor de matematica Mihalache sa ne ajute sa intelegem matematica….felul in care ma fascina doamna profesor de psihologie si cat imi placea sa o ascult! Datorita ei am citit toata istoria filozofiei, si am incercat sa il citesc pe Kant…dar nu am reusit sa trec de primele 20 de pagini….
    Si latina e undeva printr-un colt al amintirilor mele….Iar blandetea domnului director Tatarcan, oricat de mari erau sotiile noastre, ma face sa ma intreb si acum de unde reusea sa mai gaseasca resursele interioare sa ne zambeasca si sa ne dojeneasca mereu cu tact si calm?!
    Laurian e un loc unde „simti” istoria, importanta momentelor petrecute acolo… e deosebit..
    VA MULTUMESC MULT, DOAMNELOR SI DOMNILOR PROFESORI, PENTRU FIECARE CLIPA IN CARE NE-ATI DARUIT PASIUNE, SFATURI, INFORMATIE, SUFLET!

    Cu stima,
    CATALINA V. HUMELNICU (cas. ENE)

    Ianuarie 4, 2017 la 20:32

Lasă un răspuns

