Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Laurianul din imagini (prof. Ciprian Cazacu-Hofman)

1923_LOCALUL_LICEULUI_RECLADIT
Concurs de videoclipuri cu tema „Laurian”, iniţiat de prof. Ciprian Cazacu-Hofman.
„O carte, un profesor, un caiet şi un stilou…
Când mi-a venit prima dată ideea pt. un concurs al reclamelor filmate mi-a fost frică de ridicol deşi mereu îmi explicam toate implicaţiile pedagogice. Acum când văd cum se naşte atitudine şi cum fiecare din boboceii care am fost şi noi (zise el cu invidie) prinde curaj şi tărie să iasă din cochilie, mă umple de căldură. Ce poate fi mai frumos să vezi cum ideea lucrează prin noi, să vezi energiile în mişcare, să descoperi pe cel de lângă tine şi … SURPRIZĂ … şi el simte şi ea simte, el gândeşte altfel dar frumos, ea gândeşte altfel dar frumos, el poate face multe, ea poate face multe…am realizat lucrarea a ceea ce suntem noi devenire de până acum.
Fie că e vorba despre reclama filmată (clasele a X-a) sau experimentarea live a vânzărilor (clasele a XI-a), fiecare dintre noi descoperim viaţa, descoperim şcoala.
Şcoala este mai mult decât o carte, un profesor, un caiet şi un stilou…Şcoala este viaţă…astea sunt cuvintele elevilor mei şi este crezul tuturor Profesorilor din lume.
Şi cum spuneam unor elevi de ai mei, ăsta este doar începutul unui destin vertical, pt. că dincolo de CE şi CUM va trebui să căutăm mereu DE CE, altfel, cei care ştiu CE şi CUM vor munci întotdeauna pt. cei care ştiu DE CE.
Mulţumirile mele sunt adresate tuturor elevilor mei pentru că ştiu DE CE … prin ei am retrăit pasiunea pentru tinereţe, pentru viaţă şi pentru şcoală.”
Prof. Ciprian Cazacu-Hofman
1950SICEVA_LICEUL
Aveţi AICI şi AICI cele două videoclipuri premiate. Mai e un videoclip AICI!

Lasă un răspuns

