Laurianul nu e un liceu, e o familie!

Sarmis – semnal!

sarmis coperta

Am terminat de editat „Sarmis”, revista culturală a unui grup de elevi ai colegiului, revistă de care mă ocup de câţiva ani buni şi care a apărut mereu cu sprijinul sponsorilor mei sau pe banii mei pur şi simplu. Cu chiu cu vai penultimul număr al revistei a trecut de măruntele făcături de culise de pe la noi şi a ajuns şi la Minister. Tardiv, ne-a parvenit o diploma pe care scria ” revista laureată” a Ministerului Educaţiei, dar nu mi-a fost niciodata clar nici în ce constă acest calificativ, nici dacă e de bine ori ba… Nu am fost niciodată selectaţi nici eu, nici redactorii elevi ai Sarmisului la vreo tabară de vară şi mi se pare absolut normal să fie aşa. Nici vre-un ziar de cultură de pe la noi nu ne-a luat in seamă, perfect normal şi asta! Anormal ar fi însă ca Sarmis să fie selectată la comisia naţională, să fie răsfoită măcar, să ne cheme cineva să ne spună dacă a plăcut, să fie în atenţia măcar  a presei locale …dar cum nu trăim în anormalitate, totul va fi cum a mai fost!

Acest număr al revistei este dedicat CULTURII DE PE BLOGURI. Are, drept bonus, întreaga colecţie de „Fluturi” de pe blogul lui Liviu Goldenberg şi de pe blogul meu. Acest număr este ilustrat cu fotografii ale elevilor mei , care au participat la proiectul „Cultura la-ndemână”.

Să auzim de bine!

PS. O să fac un blog al revistei, în care voi pune articole şi din numere mai vechi. Până atunci, doar coperta 1, cu excelenta foto a lui Răzvan Chirilă, foto premiată de redacţia „Sarmis”, cu prilejul unui concurs de fotografie iniţiat de Consiliul elevilor din liceu. Recent, a mai primit un premiu, al revistei „Euro”, a limbilor străine. felicitări, Răzvan!

3 responses

  1. Pingback: Semne « Elenaagachi’s Weblog

  2. Pot lectura si eu revista, în primă fază în format
    electronic? Trebuie să recunosc că mă interesează, în
    special, „colecţia de fluturi”… Mulţumesc anticipat,
    Carmen

    Mai 17, 2009 la 08:11

  3. (prof. dr.Elena Agachi)

    Carmen, bun gasit!
    Revista o sa apara pe blogul ei:
    E nou nout si nu poti inca intra in el decat de la mine de pe blog, la Blogroll, la Publicatii, ai link direct.
    http://sarmisrev.wordpress.com/
    Deocamdata nu pot salva paginile in varianta PDF. Am sa public articolele si fotografiile de pe fiecare pagina… Tie, pentru ca esti autor de „Fluturi”, o sa-ti trimit paginile si pe mail!
    Cu bine!

    Mai 17, 2009 la 10:24

Lasă un răspuns

